Якщо відкриті супермаркети, повинні бути відкриті і храми, – католицький ієрарх

Католицький єпископ Атаназіус Шнайдер вважає, що під час карантину закриття храмів на тлі відкритих супермаркетів, невірна. Про це він розповів у своєму інтерв’ю виданню Remnat Newspaper.

Шнайдер вважає, що більшість католицьких єпископів відреагували «стрімко і через паніку заборонили всі публічні меси», а рішення про закриття церков «ще більш незрозуміло».

«Доти, поки супермаркети відкриті і доступні, і поки люди мають доступ до громадського транспорту, неможливо побачити правдоподібну причину, яка забороняє людям бути присутнім на Святій Літургії в церкві». Тим більше, що за його словами, «можна гарантувати в церквах такі ж і навіть кращі гігієнічні заходи захисту».

Він заявив також, що поводження Церкви виявило втрату надприродного бачення, особливо серед ієрархів, деякі з яких, незважаючи на їх пильність у боротьбі Covid-19: «спокійно дозволили отруйному вірусу єретичних навчань і практик поширитися серед своєї пастви».

Він сказав, що священики повинні «дотримуватися всіх необхідних заходів обережності», але в той же час «бути надзвичайно творчими в пошуку шляхів служіння меси і здійснення таїнств, навіть для невеликої групи віруючих».

На його думку, «такою була пастирська поведінку всіх сповідників і священиків-мучеників під час гонінь.

Більш того, в деяких випадках, за його словами, турбота про душі може зажадати від священика непокори несправедливому розпорядженню свого єпископа: «Якщо священик не має права відвідувати хворих і вмираючих, то він не може підкорятися. Тому що така заборона є зловживанням владою. Христос не дав єпископу влади забороняти відвідувати хворих і вмираючих».

Він також допустив можливість, що поява коронавірусу пов’язана з шануванням у Ватикані язичницької богині Пачамами: «Це – безсумнівно великий гріх невірності Першій Заповіді Декалогу, це було гидотою».

У той же час, на думку єпископа Шнайдера, «такі акти ідолопоклонства стали кульмінацією низки інших актів невірності для збереження божественної запоруки Віри багатьма високопоставленими членами Церковної ієрархії в останні десятиліття».

Він переконаний, що Христос повторить Свій заклик до покаяння папі Франциску і іншим єпископам, «які дозволили почитати Пачамаму у Ватикані і які неявно схвалили сексуальні стосунки поза законним шлюбом, дозволивши розведеним і знову одруженим католикам, які ведуть активне статеве життя, прийняти Святе Причастя».

Єпископ Шнайдер зазначив, що «унікальність і строгість заборони на публічні меси і сакраментальне Причастя змушує католиків задуматися про його більш глибоке значення».

За його спостереженнями, більше п’ятдесяти років «Євхаристична присутність Ісуса Христа була трівіалізована і навіть «сплюндрована практикою причастя в руки (коли облатку вкладають не в уста мирянам, а дають в долоні, – ред.) і введенням протестантських елементів в римську літургію».

«Тепер Господь втрутився і позбавив багатьох віруючих допомоги на Святій Літургії і таємничого прийняття Святого Причастя. Невинні і винні переживають цю скорботу разом, бо в таїні Церкви ми всі разом, як Її члени», – сказав Шнайдер.

Католицький єпископ переконаний, що «папа і єпископи повинні в терміновому порядку провести громадський акт про відшкодування збитків у Римі за гріхи проти Святої Євхаристії, як тільки пандемія коронавірусу буде взята під контроль».

Він також сказав, що «папа повинен видати конкретні норми, що закликають всю Церкву звернутися до Господа під час літургії і заборонити практику причащання в руках».

Переклад СПЖ.

Схожі публікації