Телеканал «UA: Перший» почали цькувати за те, що на ньому не було трансляції «автокефальної» хресної ходи

Телеканал «UA: Перший» не став транслювати хресну ходу 28 липня, у котрій брав участь Президент України, і через це потрапив у скандал: у соціальних мережах редакцію звинуватили у недостатній свідомості.

Як повідомляє Спілка православних журналістів, першою зі звинуваченнями на адресу телеканалу та глави правління НГТУ Зураба Аласанія виступила блогерка та журналістка Діана Дуцик. Її обурило, що «UA: Перший» ігнорував захід, котрий «стосується дуже багатьох важливих процесів у країні, пов’язаних з утвердженням незалежності України», – так блогерка охарактеризувала ходу в Києві у День Хрещення Русі за участю Порошенка.

У подальшому діалозі в соцмережах Зураб Аласанія пояснив, що Україна є світською державою і що сценарій заходів 28 липня писав Сергій Проскурня, тобто це означає «максимальне домінування» присутності «першої пари» у всіх трансляціях. А це, у свою чергу, могло призвести до нарікань, що Громадське Телебачення «піарить Президента».

Схожі публікації