На «Прямому» каналі «потримали» автокефалію

На пропрезидентському телеканалі «Прямий» передчасно пораділи отриманню автокефалії. На початку прямої трансляції зі Стамбулу, з приміщення, у котрому журналісти намагались розібратись у змісті виданого Константинополем прес-релізу засідання Священного Синоду, в ефірі телеканалу вивісили титри «Україна отримала автокефалію» та «Вселенський Патріархат надав автокефалію Україні», котрі пізніше соромлячись замінили на «Священний Синод підготував статут Української Церкви».

Також редактори додали титр «Вселенський Патріархат затвердив текст Томосу», про котрий у прес-релізі не було ані слова.

Необхідно також зазначити, що редактори прямої трансляції ретельно підчистили усі коментарі в ході прямого ефіру на Youtube, котрі хоч якось відрізнялись від заданого ідеологічного «порядку денного».

Схожі публікації